info@ehdasestate.ir
09122642050

فروش

خرید ویلای دوبلکس در نوشهر

کد ملک: 1/307
سه شنبه, 02 بهمن 1397 ساعت 19:52

تماشاخانه تصویر

مساحت زمین: 310 متر

مساحت زیربنا: 270 متر

دوبلکس 3 خوابه طرح کلاسیک، نوساز داخل شهرک در منطقه سیسنگان با سند تکبرگ

اطلاعات تکميلي

  • کد ملک: 1/307
  • منطقه: نوشهر
  • آدرس: سیسنگان
  • نوع ملک: ویلا
  • موقعیت جغرافیایی: جنگلی
  • وضعیت سند: تکبرگ
  • زیربنا (متر مربع): 270
  • متراژ کل (متر مربع): 310
  • سن بنا: سال ساخت 1397 کلید نخورده
  • تعداد اتاق: 3
  • نما: رومی
  • کفپوش: سنگ و سرامیک
  • کابینت: MDF
  • امکانات: آب, برق, گاز, تلفن, پارکینگ, انباری, شومینه, محوطه سازی شده, حیاط خلوت, تراس, آلاچیق, آیفون تصویری, برکه و آب نما, درب ضد سرقت, درب ریموت دار, سیستم هوشمند, شاه نشین, باربیکیو, مستر خواب
  • امکانات گرمایشی و سرمایشی: شومینه, شوفاژ, کولر اسپلیت
  • محدوده قیمت: 1400000000
  • بها به حروف (تومان): 1/400
  • توضیحات مشاور:

    عرض ادب و احترام

    آگهی و توضیحات فروش ویلایی جنگلی با طراحی کلاسیک ( نما رومی ) در نوشهر و در منطقه توریستی سیسنگان

    این ویلای جنگلی زیبا و کلاسیک در نوشهر و در منطقه توریستی سیسنگان در یکی از شهرکهای منطقه قرار گرفته است.

    لازم به توضیح ست این ویلای جنگلی در نوشهر سازه ای با طراحی کلاسیک ( نما رومی) و امروزی با سازه اسکلت بتونی و مقاوم در برابر زلزله زیر نظر مهندسین مجرب و در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی در شهرکی تهرانی نشین در منطقه سیسنگان با بنای دوبلکس و دارای اعیانی به مساحت 270 متر مربع در زمینی به مساحت 310 متر مربع با چشم انداز جنگل و دریا طراحی و احداث  شده است.

     ویلای فوق دارای ۳ اتاق خواب کامل مستر با ابعاد استاندارد بوده و یکی از این اتاقها در طبقه همکف ویلا قرار گرفته و افراد مسن خانواده می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و 2 اتاق خواب دیگر ویلا هم در طبقه اول هردو مستر و  با کمد دیواری تعبیه شده است.همچنین این ویلای جنگلی نوشهر دارای دو نشیمن با تراس بزرگ که نمای جذابی به آن داده، طراحی شده که نشیمن بالا امکان قراردادن میز بیلیارد یا میز اسنوکر را دارد و تراس ویلا با ابعاد مناسب و قابل استفاده رو به جنگل و طبیعت زیبای شمال نوشهر قرار گرفته است.

    قسمتی از مساحت این ویلای جنگلی سیسنگان به آشپزخانه اختصاص داده شده، که دارای کابینت ام دی اف با متریال هایگلس وارداتی  ، هود ، گاز، سینک و جانمایی برای ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ساید، ماکروفر و ... تعبیه شده است. این ویلای جنگلی دارای سالن پذیرایی بزرگ و دل باز بوده که سقف ان با متریال کناف و چوب در جه یک اجرا شده و با نور مخفی، زیبایی خاصی به آن داده است. یک سرویس عمومی با توالت ایرانی و فرنگی و دوش در طبقه اول ویلا وجود دارد و همچنین در طبقه ی بالای این ویلا جنگلی نیز سرویس عمومی با مشخصات ذکر شده و آشپزخانه فرعی در نشیمن بالا تعبیه شده است.

    برای نور پردازی بیشتر این ویلای زیبا از پنجره های قدی بزرگ با شیشه های دوجداره با ویو به جنگل ودریا به کار گرفته شده است. برای تزیین بیشتر نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، سنگهای تزئینی و چوب استفاده شده است که همگی نشان دهنده ساختار معماری مهندسی ارزنده ای می باشد. در این ویلای جنگلی نوشهر از درب ضد سرقت استفاده شده که از مزیت اولیه قابل دید در نظر گرفته می شود.

    علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق، گاز و تلفن می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، باغ گل وگیاه، فضای سبز زیبا، فضای پارکینگ مناسب برای چند خودرو، سیستم تصفیه آب و …اشاره کرد. برای تامین سیستم گرمایش این ویلای فروشی در نوشهر شوفاژ در نظر گرفته شده که و شومینه بسیار زیبایی با نمایی از سنگ اجرا شده که هم به سیستم گرمایش ویلا کمک میکند و هم زیبایی خاصی به فضای نشیمن داده است و برای تامین سیستم سرمایش این ویلا از کولر اسپیلت در جایگاه های مختلف استفاده شده است. محوطه این ویلا جنگلی با گلها و درختان زیبا تزئین شده و کف حیاط سنگ فرش شده است که شما لوکیشن زیبا و منحصر بفردی از این ویلا دارید این نکته در ارزش گذاری فروش ویلای جنگلی یک آیتم تاثیر گذار است.

    از ویژگی های خاص این ویلا استفاده از متریال لوکس و درجه یک در ساخت و بهره مندی از اصول فنی و مهندسی و استفاده از مهندسین مجرب منطقه نوشهر می باشد.

    قرار گرفتن در بهترین منطقه با امنیت بالا، وجود چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیکی به مرکز خرید و مرکز شهر، فاصله کم با دریا از دیگر محاسن خرید ویلا در نوشهر می باشد.

    قیمت پیشنهادی فروش ویلا در نوشهر توسط مالک با توجه به توضیحات فوق و قرار گرفتن در شهر ساحلی نوشهر و نزدیک به جاده و کوه، با دسترسی آسان با محیطی کاملاً محصور دارای امنیت و نگهبانی 24 ساعته 1 میلیارد و 400 میلیون تومان می باشد که برای خریداران واقعی در هنگام فروش ویلای جنگلی در نوشهر تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است و قیمت نهایی در زمان مذاکره با مالک مشخص می گردد.

    دسترسی ویلا به مراکز خرید و اماکن عمومی

    نزدیکترین مرکز خرید به این مجموعه بخش مرکزی صلاح الدین کلا میباشد که این بخش دارای پمپ بنزین، درمانگاه شبانه روزی، دارو خانه، بانک، هایپر مارکت، رستورانهای سنتی متعدد و .... را در خود دارد که میتوانید نیازهای خود در این امر را برطرف کنید. این ویلا در نزدیکی پارک جنگلی و تفریحی توریستی سیسنگان قراردارد که این پارک بزرگ جنگلی دارای رستوران، پیست اسب سواری و دوچرخه سواری، کافی شاپ، موزه و ... را در خود جای داده است و البته باید سد خاکی و معروف آویدر را هم نام برد که به این ویلای زیبا در سیسنگان بسیار نزدیک است که میتوانید در این مجموعه ها هم خوش بگذرانید.

     

    ویژگی های خرید ویلا نوشهر

    نزدیک بودن دریا وجنگل، داشتن آب و هوای مطبوع به همان دلیل نکته قبل، اعیانی نشینان در منطقه، داشتن پارکهای جنگلی، آبشارهای زیبا مانند آبشار آبپری، سواحل اختصاصی و عمومی، مراکز خرید متعدد، شهرکهای برند و معروف، امنیت بالا، فرهنگ بالای بومی های منطقه و...

    دلایل مهاجرت به شهرهای مازندران بخصوص مهاجرت به منطقه توریستی نور تا نوشهر و چالوس

    آلودگی هوا، استرس، شلوغی، ازدحام و فشارهای زندگی ( کم آبی در استانهای دیگر کشور) عموما در شهرهای بزرگ باعث گردیده تا عده ی زیادی از هموطنان به فکر خرید ویلا در شمال باشند، تا بتوانند زمان هایی را به دور از هیجان در آرامش، آسایش و در هوای پاک سپری کنند.شهرهای استانهای شمالی در جاذبه های گردشگری و تفریحی حرف اول را می زنند.

    در میان شهرهای شمالی، شهر نوشهر و شهر رویان به دلیل داشتن موقعیت عالی و جاده کنار گذر ساحل و جنگل و نزدیک بودن دریا و جنگل در اولویت از لحاظ خرید و فروش زمین، ویلا و آپارتمان هستند که این شهرهای توریستی را به یکی از زیبا ترین و سرشناس ترین شهرهای ویلایی و گردشگری کشور و بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا و.. تبدیل کرده است.

    خرید ویلا در مازندران نوشهر یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، می تواند باشد چرا که این منطقه به جاده های دسترسی پایتخت نزدیک بوده که شما نیز می توانید با خرید ویلای جنگلی در نوشهر و یا خرید ویلای ساحلی در نوشهر به فکر رفاه و لذت بیشتری از زندگی باشید. علاوه بر این، خرید ویلای جنگلی در شمال نیز همانند خرید ویلای ساحلی در شمال سلیقه ای می باشد. مسلما خرید ویلا در شمال، اگر در دل جنگل و یا نزدیک ساحل باشد، می تواند بهترین حس دنیا را به شما القا کند.

    ویلاهای شمال به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا، بهترین مناطق خرید ویلا در ایران محسوب می شوند و یکی از دلایل کوچ کردن افراد از شهرهای بزرگی مانند تهران نیز همین طبیعت بکر و سرسبز ، محیط آرام و بی دغدغه و وجود جاذبه های طبیعی و تفریحی در شمال است ، که باعث شده روز به روز افراد زیادی برای خرید ویلا به شمال مهاجرت کنند. منطقه نوشهر و روستاهای شهرستان نوشهر امکان خرید هر نوع ویلایی را با سبک خودتان برایتان امکان پذیر کرده است.

خواندن 477 دفعه
املاک احداث شمال ( کد شناسایی: املاک 304 نور)

شماره پروانه کسب 0441495142 

کد رسته صنفی 702010

آدرس : مازندران، نور، رویان، مقابل شهرک هایگاشن، مجتمع تجاری گلستان، پلاک 63، املاک احداث شمال

مشاور: اردوان کردنا ئیج

09122642050 

09113961292

44511979 -011

(خرید، فروش، رهن، اجاره و پیمانکاری ساختمان و....)