info@ehdasestate.ir
09122642050

فروش

فروش ویلای لاکچری در نوشهر

کد ملک: 1/311
پنج شنبه, 11 دی 1348 ساعت 03:30

مساحت زمین: 880 متر

مساحت زیربنا: 450 متر

کاخ ویلای سوپرلوکس لاکچری 4 خوابه داخل شهرک برند در منطقه سیسنگان و نزدیک ساحل با سند تکبرگ

اطلاعات تکميلي

  • کد ملک: 1/311
  • منطقه: نوشهر
  • آدرس: سیسنگان
  • نوع ملک: ویلا
  • موقعیت جغرافیایی: جنگلی
  • وضعیت سند: شش دانگ
  • زیربنا (متر مربع): 450
  • متراژ کل (متر مربع): 880
  • سن بنا: سال ساخت 1397 کلید نخورده
  • تعداد اتاق: 4 خواب کامل مستر
  • نما: رومی
  • کفپوش: سنگ و سرامیک
  • کابینت: MDF
  • امکانات: آب, برق, گاز, تلفن, پارکینگ, انباری, شومینه, سونا, استخر, جکوزی, محوطه سازی شده, حیاط خلوت, تراس, زیرزمین, پاسیو, نگهبانی, پارک کودک, زمین بازی, آلاچیق, آیفون تصویری, برکه و آب نما, درب ضد سرقت, سیستم هوشمند, شاه نشین, باربیکیو, مستر خواب, سقف تیرنما, سقف سفال
  • امکانات گرمایشی و سرمایشی: شومینه, شوفاژ, کولر اسپلیت
  • محدوده قیمت: 18000000000
  • بها به حروف (تومان): 18000000000
  • فروخته شده: فروخته شد
  • توضیحات مشاور:

    آگهی و اطلاعات تکمیلی فروش این کاخ ویلای زیبا که در نوشهر و منظقه توریستی سیسنگان قرارگرفته مواجه شدید، تقاضای مطالعه کامل توضیحات درج شده را داریم

    عرض ادب و احترام

    لازم به توضیح ست این کاخ ویلای جنگلی در نوشهر در یکی از شهرکهای برند آن منطقه و با فاصله کمتر از 800 متر از دریا و با طراحی به سبک کلاسیک (طرح رومی با نمای کار شده با متریال سنگ های تزئینی و منبت کاری شده) و امروزی و با سازه اسکلت بتونی بسیار مقاوم در برابر زلزله و در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی نوشهر با بنای دوبلکس به مساحت 450 متر مربع اعیانی و در زمینی به مساحت 880  متر مربع با چشم انداز جنگل و دریا طراحی و اجرا شده شده است.

    این ویلای زیبا دارای 4 اتاق خواب کامل مستر با کمد دیواری با ابعاد استاندارد بوده که یکی از اتاق خواب دارای شومینه و بصورت سوئیت طراحی شده که  در مجموع یکی از این اتاقها در طبقه پایین ویلا قرار گرفته و افراد مسن خانواده می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و 3 اتاق خواب دیگر ویلا در طبقه بالا تعبیه شده است.

    توضیحات در طراحی پلان ویلا

    ویلای فوق بصورت شمالی جنوبی ساخته شده و در طبقه همکف شامل 2 تراس در ظلع شمال و جنوب ، یک سالن پذیرایی و حال خصوصی، یک آشپزخانه بزرگ و زیبا، سرویس عمومی ، سونا خشک و یک اتاق خواب با مستر تعبیه شده است.

    برای دسترسی به طبقه بالا از یک راه پله گردون چوبی بسیار زیبایی کمک گرفته شده

    طبقه بالا شامل یک سالن خصوصی، 3 خواب کامل مستر با کمد دیواری که یک خواب آن با شومینه و بصورت سو ئیت میباشد، آشپزخانه کوچک، تراس روبه جنگل تعبیه شده است. 

    از ویژگی های خاص این ویلای لاکچری استفاده از متریال لوکس و برند در ساخت و بهره مندی از اصول فنی و مهندسی و استفاده از بهترین مهندسین مجرب منطقه میباشد.

    متریال کار شده در ویلا

    قسمتی از متراژ این ویلای جنگلی نوشهر به آشپزخانه اختصاص داده شده که با متریال کابینت ممبران درجه یک وارداتی با صفحه کابینت از جنس سنگ مرمر اجرا شده و جانمایی برای تمامی لوازم یک آشپزخانه  کلاسیک شامل گاز و هود، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، باکس یخچال ساید، سوپری، ماکروفر و.... در نظر گرفته شده است،. این ویلای جنگلی دارای سالن پذیرایی بزرگ و حال باز بوده که  سقف داخلی آن از متریال کناف، گچ بری و چوب بکار رفته و  با نور مخفی، زیبایی خاصی به آن داده شده است. 

    این ویلای فروشی و شهرکی در نوشهر دارای یک سقف شیروانی با پوشش سفال اجراشده و در نمای آن که در عکسها مشاهده کرده اید از سنگهای تزئینی گران قیمت و منبت کاری شده در سرستونها و ابزارکاری شده در پیشانی های سقف و کرسی ساختمان اجرا شده است،

    کفپوش ویلای فوق تماما از سنگ های گران قیمت و با طراحی های زیبا اجرا شده است.

    کاشی سرویسها و مسترها از بهترین برندهای وارداتی با طرح های زیبا و در رنگهای متنوع اجرا شده و شیرآلات آن هم از طرح ها و مدل های روز با کابین های روشویی گران قیمتی نصب شده است.

    دربهای داخلی و درب ورودی بصورت تمام چوب و از جنس چوب روسی با قاب دور در و دستگیره های دوتیکه نصب شده است.

      سیستم گرمایش و سرمایشی ویلا

    سیستم گرمایشی ویلا شوفاژ در نظر گرفته شده و البته سیستم گرمایشی آن روشن و آماده بهره برداری است و 2 دستگاه شومینه هم در طبقه همکف و اول با سنگهای زینتی نصب شده که هم به زیبایی فضای داخلی ویلا افزوده و هم به سیستم گرمایش ویلا کمک میکند.

    سیستم سرمایش ویلا هم از کولر اسپیلت بهره مند است.

    پنجره های بزرگ و قدی با متریال یو پی وی سی با شیشه های دو جداره در ویلای فوق بکار رفته که هم عایق صدا، سرما و گرما میباشد و هم نور کافی به فضای داخلی ویلا میرساند.

    امکانات رفاهی و تفریحی و مشخصات شهرک:

    شهرک فوق یکی از شهرک های برند و بنام در منطقه سیسنگان میباشد، این شهرک که ویلای فوق هم درآن احداث شده دارای 97 قواره زمین با مساحت های از 800 متر تا 1500 متر تفکیک شده است، رنج قیمت ویلاهای شهرک از 4 میلیارد تومان شروع میشود.

    سردر بزرگ و زیبایی برای این شهرک برند طراحی و اجرا کرده اند، خیابانهای شهرک بصورت کامل سنگ فرش میباشد.

    شهرک فوق فضای سبزی به مساحت حدود 10 هزارمتر مربع را در خود جای داده است، در دو طرف فضای سبز جاده سلامت و پیست دوچرخه سواری نیز در نظر گرفته شده است.

    در زمینی به مساحت 2400 متر مربع یک اعیانی در 4 طبقه در حال احداث میباشد که آن مجموعه شامل استخر، سونا و جکوزی، باشگاه ورزشی، رستوران، سالن اجتماعات، فضایی برای حمام آفتاب، زمین تنیس و .... که جزع مشاعات شهرک و برای ساکنین و مالکین شهرک در نظر گرفته شده است 

    ویلاهای شمال به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا، بهترین مناطق خرید ویلا در ایران محسوب می شوند و یکی از دلایل کوچ کردن افراد از شهرهای بزرگی مانند تهران نیز همین طبیعت بکر و سرسبز ، محیط آرام و بی دغدغه و وجود جاذبه های طبیعی و تفریحی در شمال است ، که باعث شده روز به روز افراد زیادی برای خرید ویلا به شمال مهاجرت کنند. منطقه نوشهر و روستاهای شهرستان نوشهر امکان خرید هر نوع ویلایی را با سبک خودتان برایتان امکان پذیر کرده است.

    دلایل مهاجرت به شهرهای مازندران بخصوص مهاجرت به منطقه توریستی نور تا نوشهر و چالوس:

    آلودگی هوا، استرس، شلوغی، ازدحام و فشارهای زندگی، مهم تر از همه آنها ( کم آبی در استانهای دیگر کشور) عموما در شهرهای بزرگ باعث گردیده تا عده ی زیادی از هموطنان به فکر خرید ویلا در شمال باشند، تا بتوانند زمان هایی را به دور از هیجان در آرامش، آسایش و در هوای پاک سپری کنند.شهرهای استانهای شمالی در جاذبه های گردشگری و تفریحی حرف اول را می زنند.

    در میان شهرهای شمالی، شهر نوشهر و شهر رویان به دلیل داشتن موقعیت عالی و جاده کنار گذر ساحل و جنگل و نزدیک بودن دریا و جنگل در اولویت از لحاظ خرید و فروش زمین، ویلا و آپارتمان هستند که این شهرهای توریستی را به یکی از زیبا ترین و سرشناس ترین شهرهای ویلایی و گردشگری کشور و بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا و.. تبدیل کرده است.

    خرید ویلا در مازندران نوشهر یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، می تواند باشد چرا که این منطقه به جاده های دسترسی پایتخت نزدیک بوده که شما نیز می توانید با خرید ویلای جنگلی در نوشهر و یا خرید ویلای ساحلی در نوشهر به فکر رفاه و لذت بیشتری از زندگی باشید. علاوه بر این، خرید ویلای جنگلی در شمال نیز همانند خرید ویلای ساحلی در شمال سلیقه ای می باشد. مسلما خرید ویلا در شمال، اگر در دل جنگل و یا نزدیک ساحل باشد، می تواند بهترین حس دنیا را به شما القا کند.

    ویلاهای شمال به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا، بهترین مناطق خرید ویلا در ایران محسوب می شوند و یکی از دلایل کوچ کردن افراد از شهرهای بزرگی مانند تهران نیز همین طبیعت بکر و سرسبز ، محیط آرام و بی دغدغه و وجود جاذبه های طبیعی و تفریحی در شمال است ، که باعث شده روز به روز افراد زیادی برای خرید ویلا به شمال مهاجرت کنند. منطقه نوشهر و روستاهای شهرستان نوشهر امکان خرید هر نوع ویلایی را با سبک خودتان برایتان امکان پذیر کرده است.

    دسترسی ویلا به مراکز خرید و اماکن عمومی:

    نزدیکترین مرکز خرید به این مجموعه شهرک ویلایی بخش مرکزی صلاح الدین کلا میباشد که این بخش دارای پمپ بنزین، درمانگاه شبانه روزی، دارو خانه، بانک، هایپر مارکت های متعدد، رستورانهای سنتی معروف،  و .... را در خود دارد که میتوانید نیازهای خود در این امر را برطرف کرد.

    این ویلا در نزدیکی پارک جنگلی و تفریحی توریستی سیسنگان قراردارد و البته با سد خاکی معروف آویدر هم بسیار نزدیک است که میتوانید در این مجموعه ها هم خوش بگذرانید.

    فاصله ویلای سیسنگان با پارک جنگلی رویان و آبشار زیبای آبپری کمتر از 10 کیلومتر میباشد که میتوان با خودرو در کمتر از 10 دقیقه به آن طبیعت زیبا رسید.

    اگر در فکر خرید ویلا در شمال، و منطقه نوشهر هستید؟ باید این ویلای جنگلی در نوشهر یک منظره فوق العاده و امنیت بالا داشته باشد؟ – این ویلای جنگلی فروشی در نوشهر تا حد امکان به دریا نزدیک بوده وارزش افزوده داشته باشد؟ – این ویلای جنگلی لوکس در نوشهر یک نمای زنده و دلنشین و بروز داشته باشد؟ – این ویلا در نوشهر شمال اصول مهندسی در آن رعایت شده باشد؟ – این ویلاجنگلی در نوشهر با قیمتی مناسب و منصفانه باشد؟ >>> خرید این ویلای جنگلی در شمال نوشهر یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی ویلا در شمال نوشهر می باشد. اگر می خواهید یک سفر لذت بخش همراه با آرامش داشته باشید و کمی حال و هوایی عوض کنید و صبح که از خواب بیدار می شوید، داخل حیاط قدمی بزنید و از تنفس اکسیژن در هوای پاک لذت ببرید، ما حتما خرید این ویلا در نوشهر را به شما پیشنهاد می کنیم.

    به امید دیدار شما عزیزان

خواندن 513 دفعه
املاک احداث شمال ( کد شناسایی: املاک 304 نور)

شماره پروانه کسب 0441495142 

کد رسته صنفی 702010

آدرس : مازندران، نور، رویان، مقابل شهرک هایگاشن، مجتمع تجاری گلستان، پلاک 63، املاک احداث شمال

مشاور: اردوان کردنا ئیج

09122642050 

09113961292

44511979 -011

(خرید، فروش، رهن، اجاره و پیمانکاری ساختمان و....)